Waterschapverkiezingen 20 maart

“Betrek  inwoners bij voorstellen die van invloed zijn op hun leefomgeving”. Dit doe ik, zegt onze fractievoorzitter van PvdA/GroenLinks Koggenland, door u op te zoeken en samen op te trekken. Ik vind het belangrijk dat u goed wordt geïnformeerd en dat uw stem in het hoogheemraadschap gehoor krijgt. Door mijn politiek bestuurlijke achtergrond en mijn milieukundige kennis kan ik overzien wanneer u erover gaat.  De besluitvorming over de versterking Markermeerdijk was mij een doorn in het oog. Dat moet beter.

Met deze tekst gaat onze fractievoorzitter de waterschapsverkiezingen voor Water Natuurlijk in. Water Natuurlijk is een vereniging die in 2008 is opgericht om de belangen van natuur, milieu, landschap en recreatie in de waterschappen beter te kunnen beschermen. Een landelijke vereniging, met fracties in alle waterschappen. Saskia is naast haar politieke werkzaamheden ook bestuurder van Stichting Duinbehoud die ons mooie duinlandschap beschermt.

Met Saskia haar drive en passie voor natuur, landschap, water en milieu zijn wij van mening dat we een mega goede vertegenwoordiger in het Hoogheemraadschap hebben. We zijn er trots op dat onze fractievoorzitter ook tijd neemt om vertegenwoordigd te zijn in het algemeen bestuur van het Hoogheemraadschap.

Stem Lijst 3, plaats 3 voor Saskia Borgers