Woensdag 14 maart neemt GroenLinks deel aan het ondernemersdebat van WestFriesland . Een debat met actieve politici uit de gemeente Koggenland en Opmeer. Samen met de ondernemers uit WestFriesland moet het een levendig debat worden over de kansen die de politiek gaat geven aan een Ondernemend Koggenland en Opmeer. “Onze insteek is duurzame innovatie!”, zegt Saskia Borgers, nummer 2 van onze lijst die morgen het debat aangaat. “Door hierop ambitievol te zijn, geef je een impuls aan een nieuwe markt. Die impuls kun je als regio samen organiseren. Ondernemerschap is naar het idee van GroenLinks/PvdA veel meer. Het is ook het bevorderen van toerisme, cultuur en recreatie. Door als ondernemers te investeren in cultuurmanifestaties zoals de Ode aan het N’lands Landschap in 2021 blijft de recreatieve sector en de horeca sterk. GroenLinks/PvdA warmt zich op voor het neerzetten van haar ambities voor de komende vier jaar, waardoor ze Koggenland een innovatieve en duurzame impuls geeft. Nieuwsgierig naar onze ondernemende standpunten? Kom dan naar het debat wat geleid wordt door Robert Jan Knook  bekend als nieuwslezer van het ANP. Je weet wel die stem zo ’s ochtends op je radio.