PvdA/GroenLinks heeft Postertoaster niet nodig

Poster in NieuwsuurPvdA-GroenLinks Koggenland heeft de Postertoaster App van Arjan Lubach niet nodig. “onze poster kwam prominent in beeld bij Nieuwsuur op zondagavond!”, zegt Frank Scholtens, het campagne team lid wat aan de wieg stond van het maken van ons campagnemateriaal.

stokrozen“We hadden onze verkiezingsposter ingestuurd om mee te tossen naar de eer voor de beste poster van deze campagne. Helaas hebben we de finale niet gehaald, maar ondanks dat zijn we apetrots. Met zo’n nieuwe partij, met zo weinig middelen, zijn we in staat om veel publiciteit en aandacht te trekken. Zo zijn we al op Jinek geweest en nu ook al in Nieuwsuur, krijgt onze facebook pagina dagelijks honderden bezoekers en wordt onze website vaak bezocht. Ook zijn we op straat te zien, we lopen langs alle huizen en dorpen, folderen en delen bloemzaadjes uit, vooral aan de mensen die een Nee-Nee sticker hebben of zonnepanelen op het dak. Een cadeautje voor hun bijdrage aan het beter maken van het leefmilieu. De komende week ziet u ons vast in uw straat of bij het winkelcentrum, klamp ons aan, maak een praatje want dat doen we ook met u. We zien uit naar die ontmoetingen”.

Wil je ook een poster  voor je raam, je kan ze downloaden of meld het even dan brengen we er een langs?

NHD meldt:

Campagne team

Vorige

PvdA-GroenLinks steekt de handen uit de mouwen

Volgende

GroenLinks/PvdA Koggenland is Ondernemend